Nem kaptunk kétágyas szobát. Te mondtad, hogy ha nem férünk el, akkor majd a földön alszol.

Egész este szorongtam, hogy ne kényelmetlenkedj mellettem. Nem akartam, hogy padlóra kerülj. Aztán nem bírtam tovább. Felültem, te épp ittál. Csak szűz fröccsöt szénsav nélkül. Rád néztem, majd a földre. Iszonyatosan el voltam már gémberedve. Rád néztem, majd a földre. Szépen megterítettél egy takaróval és párnával. Rád néztem, majd a földre. Befejezted az ivást, majd azt mondtad, akkor feküdjek a földre.

Szörnyen esett. Ott sem tudtam aludni. Rémesen fáj minden porcikám. És te még mindig alszol. De nem vagy halott. Csak te tudsz aludni.

Nem akartam, hogy a padlón aludj. Nyafogtál volna utána. De hatalmasra értékeltem volna, ha megteszed értem. Szolidaritásból melléd feküdtem volna a földre. De te azt mondtad "akkor feküdj le a földre". És rosszul esett.

Aztán pár percig fent voltál. A szobatársad nagyot nézett, hogy milyen mélyre kerültem. És még neked állt feljebb.

Túl sok por volt az ágyneműben. Nem kaptam levegőt.

 

Valami nincs rendben, de nem tudom, mi az. Azt hiszem megértettem, hogy nem kell féltékenynek lennem. De valami nem jó. Fogalmam sincs mi. Tudom, bajok vannak a fejemben. És ezt nagyon sajnálom. Remélem nemsokára helyre áll a koponyámban minden. Talán agydaganatom van. Hipochonder vagyok, nem akarok semmit a falra festeni. Esetleg egy egyszarvút és egy szivárványt.

Még sosem kaptam olyan kedves ajándékot születésnapomra, mint tőled. De a szeretetednél nincs hízelgőbb.

Ha egy városba kerülünk, szívesen futnék veled rendszeresen.

Szeretlek. Sírás tör rám, ha erre gondolok. És sajnos mindig erre gondolok.

A bejegyzés trackback címe:

https://d666o95r11k10a.blog.hu/api/trackback/id/tr478090842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása