Nem tudom értelmezni a dolgokat. Kevés vagyok. Ha pedig nem vagyok, akkor ez a világ leglogikátlanabb dolga. Azt hittem segítesz. Hogy jól legyek. De ez biztosan nem a te dolgod. De akkor kié?

Hogy kellene működjenek a dolgok?

Olyan fárasztó az egész. Nem könnyednek kellene legyen?

Miért minden kellene?

 Nem tudsz segíteni, mert a miben te nem vagy. Te magad vagy jól. Én a miben vagyok sehol. És az énben sem vagyok. Ez a baj talán.

Spontán folyamatban a világmindenség entrópiája növekszik.

A bejegyzés trackback címe:

https://d666o95r11k10a.blog.hu/api/trackback/id/tr6112118329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása