Megint iszonyú fejfájással ébredtem.Az ébredés egy óra hosszáig tartott.

Álmomban láttam a napomat. Beutazok, veszek egy doboz cigarettát. Az irodában a főnök megsimítja a combomat és azt mondja, biztosan meg tudunk állapodni egy jobb irodai állásban.

Éjjel láttam a húgodat is. Valahogy két testben volt. Azt hiszem hiányzik.

Az unokaöcsémet is láttam. Nagyon okos volt. Mint amilyen igazából.

Ahogy felvettem a kosztümömet, valami kényszert éreztem. Már nem jelent nagy örömöt felöltenem magamra semmilyen szép darabot. Még a farmerrel és a fürdéssel is gondjaim vannak.

Reggel édesanyám szólt, hogy az illemhelyiséget nem lehet használni. Még szerencse, hogy ilyesfajta szükségleteim jó ideje nem jelentkeztek. Te ezt továbbra sem hiszed, tudom. Olyan ez, mint mikor mondod, hogy szeretsz. Szép, szép. De senki sem hiszi el. Hazudtam. A környezetünkben élő emberekkel már elhitetted.

Szólj hozzá!

Címkék: life

A bejegyzés trackback címe:

https://d666o95r11k10a.blog.hu/api/trackback/id/tr978107162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása