"Valahol mélyen e csontokban
Nagy üresség tátong és egyre nő, 
Van valami, távol az otthontól, 
Ismeretlen erejű vágyódás gyötör."

Karácsonyi lidércnyomás

"Ragyog a homokpad, forr a sűrű hab. 
Rád gondolok, rád: látjuk-e egymást? 
A semmibe nézek, szívem megszakad."

Li Taj-po

"Lennék dalod és táncod
vagy csak síró hegedűmuzsikád. 
De csak csönd vagyok
és a csöndedben telis-teli kétség."

Boda Magdolna

"Sötét haján vízcseppek ragyogtak, halvány borostával borított állán apró gödröcske látszott, amely kisfiús karaktert adott amúgy szigorú arcának, és azon kaptam magam, hogy elveszek a tekintetében."

Aszódi-Ordódy Eszter

"Látogass meg álmomban, és
Boldogabb lesz az ébredés. 
Mert úgy éjjel elfeledem, 
Hogy nappal a vágy reménytelen."

Matthew Arnold

"De ha akarod, ezerszer
Mondom ki még
S hallgass még ezeregyedikszer:
Akarlak."

Ady Endre

"Úgy ismernélek, Ismeretlen!
Téged, mélyen lelkembe nyúlva,
életem, mint viharzás, összedúlva,
Megfoghatatlan, Rokonom benn!
Úgy ismernélek, szolga lényed."

Friedrich Nietzsche

"Jó vagyok, de nem egy angyal, követek el bűnt, de nem vagyok ördög. Csak egy kislány vagyok a nagyvilágban, aki próbál találni valakit, akit szerethet."                        - De tényleg!

playing-cards1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://d666o95r11k10a.blog.hu/api/trackback/id/tr905474060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása