Amit én látok, azt ő festi le. Amit én akarok, azt ő éli meg. Ez a nap nem igazán jött be. Pontosabban kicsapta a huzat.

Remélem nem sértődik meg az információ megosztásért senki: A karthauzi szerzetesrend egy termelőrend, melynek tagjai a hármas fogadalmon kívül némasági fogadalmat is tettek.

Egy oldalra felírva: Isteni színjáték. De hogy kerül a Pokol kapujába Dante mellé Amundsen? Mit szívtál, ember?!

 Néha szívesen lennék egy 6 éves kislány, rózsaszín tiarával. De már sosem leszek 6 éves, és ha eddig nem kaptam tiarát, nem valószínű, hogy ezután fogok. Persze nincs kizárva, de a legegyszerűbb az lenne, ha vennék magamnak egyet.

Csak érteném, hogy miért van ez. Nem használok három pontot, mert túlságosan elhasznált. És immár második hónapja érezhetem a Fraxiparine csodálatos hatását. A bőröm pedig csodálatos állapotban... Hazudtold meg magad, tégy a saját szabályaid ellen. Lázadj még önmagad ellen is, mert felszabadító érzés.

Nem kellek senkinek? - Nekem sem kell senki, elvégre egy Orsay ruhában ülök egy bögre Baileys mellett. Szóval így készülnek a lecsengett alkoholisták?

A bejegyzés trackback címe:

https://d666o95r11k10a.blog.hu/api/trackback/id/tr14670251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása