Ööö. Vasárnap óta nem tudom mennyi kávé tűnt el a szervezetemből, de hiperjókedvem volt és lehet, hogy arra kell fogjam. Bár két napja nem aludtam, de nem vagyok fáradt.

Hétfőn takarítottunk, délután pedig segítettünk pakolni az EU-s segélycsomagokat.

Kedden mentünk vásárolni. Ági, Anna, Lenke és én. Ági és Lenke mentek együtt én meg Annáztam. Kisebb-nagyobb érdekességeken kívül, nem volt semmi extra. Aztán mikor hazaértem kijelentettem, hogy nem szeretnék semmit csinálni, mert elfáradtam. Ehhez tartva magam takarítottam és kertészkedtem is. :D Este Zsolti érdekes volt, de mindegy. Rákattantam a Kiscsillagtól a Kockacukorra. :) ... Ma már nincs semmi kedvem hozzá...

Úgy volt, hogy ma is megyünk pakolni (hétfőn azt mondták), de valamiért nem kell. Lehet, hogy később jön a szállítmány. Nincs semmi sem szinte... Sokat plörkölök. Meg, mire ébredek? Na, jó, azt nem tudom mire ébredtem, de mikor jövök át a másik szobába, látom, hogy Ági a naplómat olvassa. O.O Mondom fasza! Nem mondja meg mit olvasott el, de... Oda mindent leírok. Már, amikor van kedvem... De nyilván azért írom a naplómba, mert nem akarom elmondani senkinek. Szóval reggel kicsit kibuktam.

És most írok a naplómba. Olyat, amit nem szeretnék itt leírni... És mégis hova tegyem a naplóm? Basszus...

Erről a számról már blogoltam, de most csak ez nyugtat meg úgy érzem:

A bejegyzés trackback címe:

https://d666o95r11k10a.blog.hu/api/trackback/id/tr682166937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

defiszon 2010.07.21. 19:56:08

Nah most őszintén, mit olvasgatja bárki is azt??? :O Aludj vele! Tényleg, tedd a párnád alá vagy nem tudom...ne legyen neki állandó helye! ÉN azért öltem volna, de minimum olyat mondok még anyámnak is, hogy ő bánja meg h megszülettem...

defiszon 2010.07.21. 19:57:44

Oh, és a "zene"... ez ZAJ!!! Jesszus, és még te szólod le ha Basemant Jaxx-et hallgatok XD

d666o95r11k10a 2010.07.23. 00:58:07

Egy darabig ott volt, de nem párnával alszok egy ideje.
A zenére meg: Azt sem tudom mi az amit mondasz. XD
süti beállítások módosítása