Tegnap volt a koncert Jászberényben. Fellépett az Arzén, a Sanitarium és a Jelek. Jó volt. (Y) Sajnos a koncert vége előtt el kellett jönnünk, mert ment a buszunk. :( Majd máskor talán tovább maradunk. Erről jut eszembe! Május elsején (majális) Jelek és Sanitarium koncert Jásztelken a Lesz Vigasz sörözőben. ;) Reméljük minél többen leszünk.

Ma volt A KÖZÖD! Önkéntes Fiatalok Napja. A megyében csak Jásztelek vállalta be, hogy megszervezi a programot. Mi (Annával és Lenkével), az "Üdvözöljük Jásztelken" táblákat festettük. Ami jó volt, mert lakkal kellet, így nem lettünk nagyon színesek, de így is nehezen lettünk újra tiszták, mert nem jött le vízzel. :O :) A nagyobb baj az volt, hogy három ilyen tábla tartozik Jásztelekhez, és ez a három tábla a falu három végpontjában van. Először lefestettük a középsőt, mert az volt a legközelebb. Aztán lefestettük a legtávolabbit, mert nem hittek nekem, hogy három van. Xd Én mondtam, hogy három van, de ők erősködtek, hogy csak kettő. Aztán Ádám (szervező) mondta, hogy de három van. Xd Úgyhogy az utolsó táblát is lefestettük. Megvolt a napi (vagy inkább heti) séta adagunk. :) Egyébként jó volt. (Y) Kaptunk ebédet is, babgulyást főzött Laci bácsi. Finom volt, csak a bab kicsit kemény volt. Következő évben is szándékszunk menni. :) Reméljük akkor Zsófit is rá tudjuk beszélni. :)

Éppen ezt hallgatom

A bejegyzés trackback címe:

https://d666o95r11k10a.blog.hu/api/trackback/id/tr491948203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

defiszon 2010.04.24. 21:54:14

Én is mondtam hogy három van, csak nem akartam erősködni, mert ha ott nincs, és oda megyünk mielőtt a messzebbihez, de a biztosabbhoz megyünk, hát megöltem volna valakit... egyébként nem volt kemény a bab, csak ropogós. Bennmaradtak a vitaminok :)

d666o95r11k10a 2010.04.24. 23:39:13

De nem álltál ki mellettem. :P Ropogós bab. Nem kötözködésből mondtam, csak nekem fura volt. :$
süti beállítások módosítása