Már csak 53 nap van abból a *síp* iskolábaól.

Hát. Volt hétfőn költészet napja. Kaptam levelet Zsanett-tól és Hajnalkától. =O Meglepődtem. =) Köszönöm szépen Hajnalka. És megnéztem Hajnalka blogját. *.* Tök jó. www.igenyesen.blogspot.com/

Kedden voltunk Tescoban. Vettünk pelenkát. Xd Megyünk majd baba-látogatni. Xd Mindegy... Hosszú. Rég írtam. De van naplóm és az személyesebb. =) Oda jobban szeretek írni.

Ma volt matekszakkör. Annácska is bejött. Németen rávettem. Zsanett is volt. Csak Andrea hiányzott. ="( De ő amúgy sem szokott jönni. Ilyenkor lovazni szokott. De most fogorvosnál van és kiműtik a bölcsességfogát. Jobbulást Andrea.

A magyarázat, amiért keveset írok: www.facebook.com/ .

Prosectura - Lett volna, ha

Szinte mindig ez jár az eszemben. Nem tudom kiverni a fejemből. Fecó linkelte.

A bejegyzés trackback címe:

https://d666o95r11k10a.blog.hu/api/trackback/id/tr171940589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása