Írj, írj, írj! Írj mindent, amit gondolsz! Szörnyű, hogy magaddal is csak írva tudsz tárgyalni.

117.o.12.sor-22.
129.o.24-26.
130-130.

kacsa+fülbevaló
750,-

Az anyám és az apám nem nőttek fel. Így nem hajt a vágy, hogy felnőjek. Ki akarna a saját szülei szülője lenni? Rendszerváltás óta úgysem öregedett senki. Tehát még meg sem születtem.

Lehet, hogy akkor már jobb a feledésbe merülni. A feledés nem örök. A feledést legyőzik az emlékek. De a távolság mindig távolság marad. 100 km, az két év múlva is 100 km. Kivéve a mozgó szigeteken. De Magyarországban vagyunk.

Arschloch. Arschlecker. Arschkriecher.

Olyan rég voltam itthon, hogy elfelejtettem milyen sírni.

Elfelejtettem és megszegtem az ígéretemet. Ha betartottam volna, egyszerűbb lett volna: nem kellett volna elfelejtenem és megszegnem, csak nem megszegnem.

Általában akkor szép valami, ha értjük. Vagy. Mégsem.

Egy autó elütötte Bakfittyet. Két egér ragadt az egérragasztóba. Szeretet kell. Nem bírom nélküled. Ha ló nincs, akkor sem kell csivava.

A bejegyzés trackback címe:

https://d666o95r11k10a.blog.hu/api/trackback/id/tr845591109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása