Hűűű! :D

Jó nap volt... és még nincs vége! :D

Tegnap este (ma hajnalban :D) mikor feküdtem le, hallottam, hogy valami mocorog. A falamat fekete-fehér újsággal tapétáztam ki, és megláttam, hogy jön le az egyik sarka és egy fekete bogár mászott ki alóla. Hát, csak ennyi kellet: a kanapén aludtam a másik szobában. XD

Reggel felkeltem és jobban aludtam, mint a saját ágyamban szoktam. XD Jött megint Ágihoz Gabi, akit korrepetál, mert megbukott és át kellene mennie... Aztán ebédeltünk. Utána beszéltem Annával és szólt, hogy délután menni kellene megint EU-s segélyeket pakolni. Aztán elmentünk Kuli mamához takarítani. Nem volt nagy takarítás, de ettünk epres jégkrémet ((L)) és dinnyét ((L)). :D Aztán hazaugrottunk, ki-ki hova :D, és mentünk is pakolni.

Aztán ettünk, ittunk, mulattunk. XD Na, jó nem, a mulatás elmaradt. Bár... minden relatív, úgyhogy ahogy vesszük. :D

Aztán néztünk a lányokkal mobilokat, mert újat szeretnék. :D És találtam egy tökre tetszőt. :D És feljött, hogy majd megvesszük, ha felmegyek Pestre Zsófihoz. :D Úgyhogy egyre jobban várom Pestet (Budapest(L))! :D És született egy csomó remek ötlet! :D Pénteken van Lenke névnapja, de vasárnap ünnepli és Anna nálunk alszik (Zsolti a nyársalást is felajánlotta, majd meglátjuk mi lesz belőle...). :D Aztán hétfőn Anna névnapja lesz, és ott alszom nála. Meg valószínűleg Lenke és Zsófia is, de Zsófiával még nem tudtunk beszélni. :S Szóval várom az elkövetkezendő napokat. :D

És Anna megy Egerbe! :D Lenke pedig talált valam "tollszerelő" munkát. XD Na jó, nem, csak nem tudom mit mondott mi a neve és a tollösszerakáshoz hasonlítottuk. :D Zsófia pedig állítólag ma hagyta el Budapestet. *.* Úgyhogy bármelyik pillanatban találkozhatunk. XD :D

És töltöttem le zenét, ami nagyon tetszik. ^^ Az együttes: Dope Stars Inc.

Itt egy szám:

A bejegyzés trackback címe:

https://d666o95r11k10a.blog.hu/api/trackback/id/tr822169420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása