Ma volt az atlétika. Egészen jól sikerült. Hát elsők nem leszünk szerintem, de nem is utolsónak végeztünk. :D

Tegnap megírtuk a matek TZ-t. Szerintem jó lett. Úgy gondolom hibátlan lett. Ha nem, akkor meglepődök.

Magyarból is írtunk. Tök sok mindent tudtam. :O Magam is meglepődtem.

Boldog vagyok. Fura érzés. Egész jól alakulnak a dolgok. Úgy összességében. Külön-külön vannak gondjaim, de átlagolva jó napjaim vannak. :D

Megfáztam. :S Ma reggel arra ébredtem, hogy majd' megfulladok. :S És így voltam atlátikán. De nem baj, ezt a néhány napot kibírom...

A bejegyzés trackback címe:

https://d666o95r11k10a.blog.hu/api/trackback/id/tr831962963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

defiszon 2010.04.29. 22:26:43

A néhány nap alatt azt a negyvenvalahányat érted, ami még a suliból van, vagy mostanában rövidtávban is gondolkozol? :D

d666o95r11k10a 2010.04.30. 20:31:56

Rövidtávon könnyebb, mert nem felejtek el dolgokat. :D
süti beállítások módosítása