Úgy érzem öregszem... Nincsenek ráncaim, nincs baj sem a hallásaommal, sem a látásommal. Csak öregnek érzem magam. Nem lehet azért, mert hosszú életet éltem (élek). Talán túl zsúfolt. És a végén bedobom a törölközőt.

Ha sírok, az zavar a legjobban, ha odajönnek és megkérdezik, mi a baj. Ha sírok gyengének érzem magamat és akkor csak egyedül szeretnék lenni. Ha valami gond van sem szeretem megosztani másokkal. Hiába mondja bárki, hogy akkor jobb lesz... én nem úgy érzem. Másnak lehet, hogy jobb, mert megismeri a gyengepontjaimat. Viszont én senkiben sem bízok, ezért nem szeretek a gondjaimon osztozni. Elég, ha én tudom, mi a baj. Másoknak is vannak gondjaik. Minek terhelnék bárkit is a vackaimmal?

"Úgy érzem, hogy ennyi és, hogy nincs tovább. El kéne mennem, de nem tudom hová."

Szeretnék szeretni, de olyan nehéz. Azt sem tudom, mit mondhatok el bárkinek, nem tudok bízni az emberekben. Az élet komplikált. Ha bízni sem tudok az emberekben, hogy tudnám őket szeretni?

Magányosnak érzem magam. Pedig körül vesznek az emberek. Mégis egyedül vagyok. Nem értik miért mondom, hogy szeretlek. Nem tudják miért akarom megölelni őket. Nem vagyok nyitott sok ember felé, de kéne egy-kettő akikben megbízok. Nekik, vszont terhes a létezésem. Mert akikben igazán megbíznék, azok a nővéreim. Ők is látják amit én látok. Persze nem olyan szemszögből, mint én, de valamennyire hasonlóan. Ők fel tudják dolgozni - valamennyire egyedül -, de nekem nem megy. Lenkének ott van Máté. Zsófia, hogy van életben, azt nem tudom. Nem depressziós, semmi baj nem látszik az arcán. Mintha túllépett volna azon, hogy a családban bármi is jó lehetne. Ez szinte lehetetlen...

 

 

  Egyedül... Magam, magam. Egyedül...

A bejegyzés trackback címe:

https://d666o95r11k10a.blog.hu/api/trackback/id/tr391897608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása