Ma a suliban bolondok napját tartottunk. 4-es lett a matek dogám. Rossz, de rosszabbat vártam Xd.

Holnap megyek Andival meg Zsanival Andi lakásába meg pizzázunk meg filmetnézünk meg ilyesmi =D.

Holnaptól kezdve szünet lesz. Ma nyolc óra helyett csak hat volt megtartva, mert a tanaraknak elege lett belőlünk Xd.

Ki lett vasalva a hajam Xd. Tök melegem lett mire befejezte Szöszy, de csomóan megdicsérték Xd.

 

Ez tegnap esti művem, amit véletlenül párszor már megcsonkítottam. Ezenkívül két pecsétmintát is csináltam.

 

 

 

 

 

 

 

Az erdőtakarításon egy -nagyon szép!!!- követ is találtam. Be mutatom: ***-ot. Sajnos nem tudtam még neki nevet adni Xd.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://d666o95r11k10a.blog.hu/api/trackback/id/tr391884466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

defiszon 2010.04.01. 15:06:50

Oh, én meg azt hittem csillagcsillagcsillag a neve. Becézhettük volna Triplacsének :P
Lehetne Kő, és becézhetnénk Kavicsnak.

d666o95r11k10a 2010.04.02. 21:24:15

Azóta megszállt a devla és elneveztem Kálmánnak. Xd
süti beállítások módosítása